§ 1
Teren stanowi własność prywatną, w związku z czym klienci zobowiązani są do uszanowania ich prywatności.
§ 2
Klienci korzystający z usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się do poleceń pracowników pensjonatu.
§ 3
Właściciel ani pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów obiektu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
§ 4
Opłaty za zakwaterowanie w pensjonacie określa "Cennik".
§ 5
Klienci pensjonatu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u pracownika pensjonatu oraz uregulować należność finansową za pobyt. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz. 960).
§ 6
W obiekcie obowiązuje doba hotelowa od godz. 15.00 do godz. 11.00
§ 7
Klienci zobowiązani są bez dodatkowego wezwania udostępnić pokój z chwilą upływu ostatniej zarezerwowanej doby hotelowej. W przypadku nie oddania klucza do godziny 11:00 recepcji zostaje naliczona kolejna doba.
§ 8
Klienci pensjonatu zobowiązani są przed wyjazdem zwrócić pokój w stanie niepogorszonym oraz oddać klucze od pokoju.
§ 9
Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest niestrzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
§ 10
Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięte drzwi.
§ 11
W obiekcie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 - 7.00.
§ 12
Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Obiekt nie gwarantuje zapewnienia zakwaterowania osobom nie posiadającym rezerwacji.
§ 13
W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 30% ogólnej kwoty zamówienia, bądź ustalonej kwoty z klientem. Na zadatek czekamy 3 dni robocze.
§ 14
Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy pensjonatu.
§ 15
Zadatek przepada w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej.
§ 16
W obiekcie pensjonatu Twardowski zabronione jest:
§ 17
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom: będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, u których stwierdzono posiadanie alkoholu, broni, gazu, narzędzi ostrych, środków odurzających oraz jakichkolwiek innych przedmiotów, które mogą stanowić zagrożenie, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny bądź zakłócające spokojne korzystanie z wypoczynku przez innych klientów.
§ 18
Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez prawa zwrotu należności.
§ 19
Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych oraz na każde życzenie klienta w recepcji.
§ 20
Skracając pobyt nie zwracamy należności.
§ 21
Wszelkie uwagi, reklamacje przyjmowane są w recepcji w trakcie pobytu.
§ 22
Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
§ 23
Cenne rzeczy powinny być przechowywane w sejfie w pokoju (jeśli się taki znajduje) lub w sejfie w recepcji.
1. Obiekt dopuszcza pobyt zwierząt w pokoju. Pobyt ten powinien być każdorazowo zgłoszony w recepcji.
2. Opłata za zwierzęta wynosi 30 zł / dzień.
3. Zwierzęta mogą przebywać poza pokojem wyłącznie pod opieką właściciela.
4. Zwierzęta na terenie obiektu mogą poruszać się wyłącznie na smyczy, w kagańcu i w miejscach do tego wyznaczonych.
5. Ze względów sanitarnych oraz higienicznych prosimy by zwierzęta nie były wprowadzane do punktów gastronomicznych, placu zabaw oraz sali zabaw zlokalizowanych wewnątrz ośrodka. Dopuszcza się przebywanie zwierząt w punktach gastronomicznych zewnętrznych np. ogródek restauracyjny
6. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych na terenie hotelu (wewnątrz budynku oraz na przylegających terenach zielonych). Za złamanie zakazu Gość podlega karze od 200 zł
7. Właściciel jest zobowiązany nie pozostawiać zwierzęcia bez opieki w pokoju (chyba, że zapewniony jest odpowiedni zamknięty kojec).
8. W przypadku pozostawienia zwierzęcia w pokoju Gość zobowiązany jest do zawieszenia informacji na klamce od strony korytarza. Zawieszki wydawane są podczas meldunku.
9. Właściciel zwierzęcia ponosi całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego z winy zwierzęcia
1. Jest integralną częścią obiektu, stanowi jego własność i jest przeznaczony dla Gości hotelu.
2. Jest niestrzeżony, monitorowany, płatny według obowiązującego cennika. (40,00 zł/ doba). Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsca.
3. Użytkownik pojazdu wyraża zgodę na warunki przedstawione w niniejszym regulaminie i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
4. W następstwie zawarcia umowy przedmiotem przechowywania jest wyłącznie sam samochód oraz rzeczy stanowiące jego fabryczne wyposażenie.
5. Odpowiedzialności ośrodka za utratę lub uszkodzenie znajdujących się na parkingu przedmiotów innych niż jego wyposażenie fabryczne, istnieje tylko wtedy, gdy przyjmujący pojazd na przechowanie został poinformowany o umieszczeniu w nim rzeczy nie będących jego wyposażeniem i jedynie w przypadku stwierdzenia widocznych oznak włamania.
6. Wjeżdżając na parking należy obowiązkowo zgłosić ten fakt w recepcji celem zawarcia z hotelem umowy przekazania pojazdu.
7. Przed pozostawieniem pojazdu osoba oddająca go na parking, ma obowiązek zgłosić wszystkie uszkodzenia pojazdu, jak również braki w jego wyposażeniu i osprzęcie zewnętrznym.
8. Użytkownik pojazdu zobowiązany jest do jego zabezpieczenia przed dostaniem się do wnętrza osób niepowołanych (dokładnego sprawdzenia zamknięcia pojazdu) oraz stosowania zainstalowanych w pojeździe systemów zabezpieczeń.
9. Użytkownik pojazdu jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o zaistnieniu szkody w pojeździe, nie później jednak niż przed opuszczeniem parkingu.
10. W trosce o bezpieczeństwo Naszych Gości, osobom w stanie nietrzeźwym lub takim, których stan wskazuje na spożycie alkoholu, obsługa może odmówić przyjęcia na parking lub wydania z parkingu pojazdu.
11. Na terenie parkingu, dróg dojazdowych i wewnętrznych, obowiązują przepisy ustawy prawo o ruchu drogowym oraz maksymalna prędkość do 10 km/h.
12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z nieprzestrzegania przez korzystającego z parkingu postanowień niniejszego regulaminu.
1.Przed wejściem na teren basenu, należy zapoznać się z obowiązującym regulaminem.
2. Uznaje się, że każda osoba przebywająca na terenie basenu zapoznała się z postanowieniami niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do bezwzględnego jego przestrzegania.
3. Basen czynny jest codziennie w godzinach od 09:00 do 21:00. Sauna sucha i łaźnia parowa czynne są od 18:00 do 21:00
4. Osoby korzystające z pływalni są zobowiązane do bezwzględnego przestrzegania zaleceń obsługi oraz instruktorów prowadzących zajęcia zorganizowane.
5. Osoby naruszające porządek publiczny, przepisy regulaminu, nie stosujące się do zaleceń obsługi mogą zostać wyproszone z terenu pływalni.
6. Z basenu mogą korzystać tylko Goście Domu Wczasowego Twardowski
7. Osoby znajdujące się w złym stanie zdrowia, sprawności bądź samopoczucia, a także kobiety w ciąży, powinny korzystać z basenu i jego urządzeń ze szczególną ostrożnością, stosownie do ich stanu zdrowia.
8. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu do strefy basenowej osobom:
9. Wejście na teren basenu tylko w obuwiu zamiennym (klapki lub pantofle hotelowe) oraz stroju kąpielowym.
10. Każdy użytkownik basenu przed wejściem do wody zobowiązany jest do starannego umycia ciała pod prysznicem oraz dezynfekcji stóp.
11. Na basenie należy zachować porządek i ciszę.
12. Wszystkich użytkowników pływalni obowiązuje bezwzględny zakaz: skakania do wody z rozbiegu, biegania, pozostawiania dzieci bez opieki dorosłego, wprowadzania wózków dla dzieci, wprowadzania lub wnoszenia zwierząt, spożywania napojów alkoholowych, zachowywania się w sposób powodujący zagrożenie bezpieczeństwa pozostałych osób na pływalni.
13. Na terenie basenu bezwzględnie zabrania się wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych oraz palenia tytoniu.
14. Za zachowanie i bezpieczeństwo dzieci korzystających z pływalni odpowiadają ich rodzice (opiekunowie).
15. Obiekt nie odpowiada za wypadki i zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania niniejszego regulaminu.
16. Za zanieczyszczenie basenu, osoba obciążona zostanie sankcją finansową w wysokości:
17. Na terenie basenu obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz spożywania alkoholu.
18. Korzystający z pływalni ponosi odpowiedzialność materialną za dokonane zniszczenia bądź uszkodzenia sprzętu lub wyposażenia.
19. Należy informować Recepcję o zauważonym niebezpieczeństwie lub wypadku na terenie basenu
1. Godziny otwarcia: 9:00 – 20:00
2. Zalecamy dokonywanie rezerwacji zabiegów z wyprzedzeniem, by zapewnić Państwu dogodny termin. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z recepcją SPA, gdzie nasi specjaliści chętnie pomogą w wyborze zabiegów, najlepiej dostosowanych do Państwa potrzeb.
3. W celu rezerwacji zabiegów prosimy o kontakt z recepcją pod numerem kom. +48 693 193 862 lub osobiście.
4. Prosimy o przybycie na zabieg ok. 5 min przed rozpoczęciem, w szlafroku i kapciach hotelowych. Zachęcamy do skorzystania z krótkiego prysznica przed przybyciem na zabieg, aby ciało było przygotowane do zabiegów pielęgnacyjnych. 5. Prosimy o przybywanie do SPA bez kosztowności i biżuterii, o zdjęcie której poprosimy przed zabiegiem. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zgubione elementy biżuterii.
6. Na zabiegi pielęgnacyjne twarzy prosimy przychodzić bez makijażu.
7. Dbając o pełen relaks i odprężenie Gości przebywających w SPA, prosimy aby telefony komórkowe zostały wyłączone lub wyciszone przed wejściem do strefy SPA.
8. Z pełnego wachlarza zabiegów mogą korzystać Goście w wieku powyżej 16 lat. Dzieciom w wieku od 5 lat i nastolatkom polecamy zabiegi przygotowane specjalnie dla nich, z których mogą korzystać za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów. 9. Hotel zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu zabiegu w przypadku spóźnienia Gościa na zabieg.
10. Rozumiemy, że plany mogą ulec zmianie, dlatego też istnieje możliwość anulacji zabiegu
• Na 12 godzin przed planowaną godziną zabiegu bez ponoszenia kosztów. W przypadku anulowania zabiegu
• Na 4 godziny przed wizytą zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Państwa 40% wartości zabiegu.
• Jeżeli anulacja nastąpi w czasie krótszym niż 4 godziny przed rozpoczęciem zabiegu zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Państwa 70% wartości zabiegu
. • W przypadku nieodwołania zabiegu D.W. Twardowski zastrzega sobie prawo do obciążenia 70% wartości zabiegu i doliczenia wartości do rachunku hotelowego.
11. Goście hotelowi korzystający ze SPA mogą obciążyć swój rachunek hotelowy za wszystkie zakupione usługi i produkty 12. SPA to strefa ciszy i relaksu, dlatego prosimy o przestrzeganie poniższych zasad:
• pozostawienie telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych, odbiorników radiowych i muzycznych w pokoju,
• w strefie zabiegowej prosimy o zachowanie ciszy, • prosimy o nie wnoszenie żywności, napoi i alkoholu oraz przestrzeganie zakazu palenia,
• ze SPA nie mogą korzystać osoby będące pod wpływem alkoholu oraz środków odurzających.